Καταρχάς θα πρέπει να μιλάμε για final 3 και οχι για final 4, όπως έχουμε συνηθίσει εδώ και χρόνια.
Η σημερινή ομάδα του Χολαργού (και όχι αυτή που ξεκίνησε την σεζόν) δεν έχει αποδείξει οτι μπορεί να κοντράρει έστω κι έναν αντίπαλο στην κατηγορία και ούτε οι εικόνες που παίρνουν τα μικρά κορίτσια θα τους χρησιμεύσουν ως εμπειρίες για το μέλλον, το αντίθετο θα έλεγα, επομένως σίγουρα το Π.Φάληρο θα είναι στον τελικό.
Τα προγνωστικά στο άλλο παιχνίδι δεν είναι εύκολο να βγούν, καθως και οι δυο ομάδες διαθέτουν ποιότητα αλλά και εμπειρία. Παρ' όλα αυτά κάποια σημαντικά στοιχεία ίσως παίξουν σημαντικό ρόλο στην τελική έκβαση.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ
1- Η περίοδος σπουδαίας φόρμας που διανύουν.
2- Η χημεία που έχουν σαν ομάδα με παίχτριες μπαρουτοκαπνισμένες σε τελικούς και σε δύσκολους αγώνες.
3- Φαίνεται οτι μάλλον έχουν χάσει το πρωτάθλημα και δεν θέλουν με τίποτα να μείνουν φέτος χωρίς τίτλο.
4- Μπορεί να ποστάρει οποιαδήποτε παίχτρια του και να έχει πλεονέκτημα.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ
1- Η έλευση του Κορωναίου και της Θορν έφεραν στην ομάδα ψυχολογική ανάταση.
2- Η αλλαγή αγωνιστικού στυλ ειδικά με την αλλαγή της μιας ξένης, άγνωστο σχετικά στην κατασκοπεία των Εσπερίδων.
3- Θέλουν να αποδείξουν οτι αδίκως ηττηθήκανε μέσα στις Εσπερίδες στο ματς πρωταθλήματος, ενα ματς για το οποίο διαμαρτυρηθήκανε πολύ.
4- Βγήκαν νωρίς εκτός στόχου κατάκτησης πρωταθλήματος, αλλά με το κύπελλο είναι κοντά σε έναν τίτλο τον οποίο έχουν πολλά χρόνια να πάρουν.
5- Έχουν πάντα την στήριξη ενός ένθερμου κοινού το οποίο κάνει όλα τα γήπεδα να θυμίζουν Λεωφόρο.
6- Μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα με το transition game το οποίο δείχνει να τους ταιριάζει.
Γενικά αναμένεται να γίνει ένα παιχνίδι διαφήμιση για το γυναικείο μπάσκετ και ως έτσι πρέπει να το δούμε και να το χαρούμε όλοι μας.
Ίσως θα έδινα μεγαλύτερες πιθανότητες για την κατάκτηση του κυπέλου στις Εσπερίδες λόγω της χημείας και της εμπειρίας που έχουν σαν ομάδα, αλλά και η βαθμολογική θέση των ομάδων πιθανόν να μας δείχνει ποιο είναι το φαβορί.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ
1- Η περίοδος σπουδαίας φόρμας που διανύουν.
2- Η χημεία που έχουν σαν ομάδα με παίχτριες μπαρουτοκαπνισμένες σε τελικούς και σε δύσκολους αγώνες.
3- Φαίνεται οτι μάλλον έχουν χάσει το πρωτάθλημα και δεν θέλουν με τίποτα να μείνουν φέτος χωρίς τίτλο.
4- Μπορεί να ποστάρει οποιαδήποτε παίχτρια του και να έχει πλεονέκτημα.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ
1- Η έλευση του Κορωναίου και της Θορν έφεραν στην ομάδα ψυχολογική ανάταση.
2- Η αλλαγή αγωνιστικού στυλ ειδικά με την αλλαγή της μιας ξένης, άγνωστο σχετικά στην κατασκοπεία των Εσπερίδων.
3- Θέλουν να αποδείξουν οτι αδίκως ηττηθήκανε μέσα στις Εσπερίδες στο ματς πρωταθλήματος, ενα ματς για το οποίο διαμαρτυρηθήκανε πολύ.
4- Βγήκαν νωρίς εκτός στόχου κατάκτησης πρωταθλήματος, αλλά με το κύπελλο είναι κοντά σε έναν τίτλο τον οποίο έχουν πολλά χρόνια να πάρουν.
5- Έχουν πάντα την στήριξη ενός ένθερμου κοινού το οποίο κάνει όλα τα γήπεδα να θυμίζουν Λεωφόρο.
6- Μπορεί να δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα με το transition game το οποίο δείχνει να τους ταιριάζει.
Γενικά αναμένεται να γίνει ένα παιχνίδι διαφήμιση για το γυναικείο μπάσκετ και ως έτσι πρέπει να το δούμε και να το χαρούμε όλοι μας.
Ίσως θα έδινα μεγαλύτερες πιθανότητες για την κατάκτηση του κυπέλου στις Εσπερίδες λόγω της χημείας και της εμπειρίας που έχουν σαν ομάδα, αλλά και η βαθμολογική θέση των ομάδων πιθανόν να μας δείχνει ποιο είναι το φαβορί.
Γι'αυτό που πάντως ελπίζω και εύχομαι σε αυτά τα παιχνίδια είναι, εκτός από το να δούμε ωραίο θέαμα και να το πάρει ο καλύτερος (ή ο πιο τυχερός), να δούμε και ένα πανέμορφο γήπεδο γεμάτο απο φιλάθλους που αγαπάνε το μπάσκετ.
- ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΑ -

No comments:
Post a Comment