MARI

Thursday, March 5, 2009

H Συνέντευξη Τύπου του F4 και η βαθμολογία μας

Λίγες ώρες απομένουν από τη διεξαγωγή του Final Four Κυπέλλου 2009 και οι δηλώσεις προπονητών-παικτριών έπεσαν βροχή.
Σήμερα στις 12.00 το πρωί πραγματοποιήθηκε η συνέντευξη τύπου των ομάδων και οι wombers ήταν κάπου εκεί.

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος βάζουμε Βαθμό Δήλωσης (Β.Δ). Πήραμε λοιπόν, τις 4 δηλώσεις των προπονητών και των παικτριών των ομάδων, όπως αυτές δημοσιεύτηκαν στο site της ΕΟΚ, τις διαβάσαμε και τις βαθμολογήσαμε.

Ο Βαθμός Δήλωσης, όπως τον αποκαλούμε, στηρίζεται στην πρωτοτυπία, στην ουσία (αν είναι ουσιαστική δηλαδή η δήλωση- αν προσφέρει πληροφορίες με λίγα λόγια) και στην πειστικότητά της (στο αν δηλαδή ο λόγος της κάθε αρχηγού μας έπεισε να ρίξουμε πρόβλεψη εμπιστοσύνης στην ομάδα της).
Άρα, για να συνοψίσουμε >
Β.Δ. (μέγιστος βαθμός: 10)= πρωτοτυπία (μέγιστος βαθμός: 2) + ουσία (μέγιστος βαθμός: 5) + πειστικότητα (μέγιστος βαθμός: 3).

ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ
Βασίλης Ξενάριος (Προπονητής ΑΚΟ Άρης Χολαργού): «Όπως όλοι ξέρουμε η ομάδα μας αποτελείται από νεανίδες. Είναι μια εμπειρία πρωτόγνωρη για εμάς, καθώς οι αθλήτριές μας δεν έχουν αγωνιστεί σε τέτοιο επίπεδο. Θα προσπαθήσουμε να αφήσουμε θετικές εντυπώσεις». Β.Δ. > 4 (πρωτοτυπία: 0 / ουσία: 4 / πειστικότητα: 0)

Αλέκος Δάγλας (Προπονητής ΑΕ Εσπερίδες): «Καταρχήν θέλω να συγχαρώ την ομάδα των Εσπερίδων που για 4η φορά δίνουν το παρών σε ένα Final Four. Θέλω να ευχηθώ να διεξαχθούν τέσσερις καλοί αγώνες. Πιστεύω ότι πλέον έχουμε μια παράδοση σε αυτό τον θεσμό. Η ομάδα μας έχει στεφθεί κυπελλούχος τις τρεις προηγούμενες φορές και πιστεύω να γράψει ιστορία αν καταφέρει να πάρει τέταρτη συνεχόμενη φορά το Κύπελλο. Όλες οι ομάδες έχουν τις ίδιες πιθανότητες. Εμείς θέλουμε να κάνουμε δύο σπουδαία παιχνίδια. Η ομάδα βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση. Εύχομαι να έχουμε μια καλή διοργάνωση και καλώ τον κόσμο να έρθει στο γήπεδο. Καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες».
Β.Δ. > 7 (πρωτοτυπία: 1 / ουσία: 5 / πειστικότητα: 1)

Αντώνης Μπουμπούς (Προπονητής ΑΟ Π. Φαλήρου): «Πέρσι συμμετείχαμε και πάλι στο Final Four και το χαρήκαμε. Έτσι και φέτος είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την συμμετοχή μας. Εμείς θα παίξουμε για να κατακτήσουμε το Κύπελλο. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες και καλή αγωνιστική παρουσία».
Β.Δ. > 8 (πρωτοτυπία: 1 / ουσία: 5 / πειστικότητα: 2)

Δημήτρης Μαλλιαρός (Βοηθός προπονητή ΑΟ Παναθηναϊκός): «Έχουμε κάνει μια μεγάλη προσπάθεια. Ο στόχος μας είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου. Εύχομαι καλή επιτυχία σε όλες τις ομάδες και να βγει ότι καλύτερο για το γυναικείο μπάσκετ από αυτό το Final Four».
Β.Δ. > 5 (πρωτοτυπία: 0 / ουσία: 4 / πειστικότητα: 1)

ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ
Ειρήνη Μυρσιάδη (αθλήτρια ΑΚΟ Άρης Χολαργού): «Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να πάρουμε εμπειρίες για να βελτιωθούμε και ίσως στο μέλλον να παίξουμε ξανά σε κάποια μεγάλη διοργάνωση».
Β.Δ. > 3 (πρωτοτυπία: 1 / ουσία: 2 / πειστικότητα: 0)

Κατερίνα Σωτηρίου (αθλήτρια ΑΕ Εσπερίδες): «Έχουμε τη ευκαιρία να συμμετέχουμε στο Final Four. Ήταν κάτι που το θέλαμε πάρα πολύ. Έχουμε πολύ καλή ψυχολογία και διάθεση. Θέλουμε να γίνει μια πολύ καλή διοργάνωση και σε αυτό βοηθάει και η αγωνιστική απόδοση. Εμείς θα έχουμε ένα δύσκολο αγώνα με τον Παναθηναϊκό, ενώ το Φάληρο θα έχει όπως όλα δείχνουν ένα εύκολο απόγευμα, απέναντι στον Χολαργό. Θα παλέψουμε για να κατακτήσουμε ακόμα ένα Κύπελλο».
Β.Δ. > 6 (πρωτοτυπία: 1 / ουσία: 4 / πειστικότητα: 1)

Δήμητρα Χαβαλέ (αθλήτρια ΑΟ Π. Φαλήρου): «Είναι μια πολύ σημαντική διοργάνωση. Το Κύπελλο είναι ένας από τους στόχους που είχαμε βάλει. Έχουμε να αντιμετωπίσουμε τον Χολαργό και πιστεύω ότι θα κερδίσουμε. Θα τα δώσουμε όλα στον τελικό για να πάρουμε το Κύπελλο».
Β.Δ. > 9 (πρωτοτυπία: 1 / ουσία: 5 / πειστικότητα: 3)

Νένα Νικολαΐδου (αθλήτρια ΑΟ Παναθηναϊκός): «Είναι μια γιορτή για το γυναικείο μπάσκετ. Πιστεύω θα γίνει μια πολύ καλή διοργάνωση για να διαφημιστεί το γυναικείο μπάσκετ. Πιστεύω ότι θα πρέπει να υπάρξει τηλεοπτική κάλυψη για να διαφημίσουμε αυτό το οποίο κάνουμε. Έχουμε να παίξουμε δύο τελικούς. Πρέπει να κερδίσουμε τις Εσπερίδες για να υπάρξει συνέχεια για εμάς. Είμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο με νέο προπονητή. Ο στόχος μας είναι να πάρουμε αυτό το Κύπελλο. Να έρθει ο κόσμος στο γήπεδο και χωρίς έκτροπα να χαρούμε αυτούς τους αγώνες».
Β.Δ. > 8 (πρωτοτυπία: 2 / ουσία: 4 / πειστικότητα: 2)


- ΔΗΛΩΣΕΙΣ -

No comments:

Post a Comment