
Το κλειστό των Λιοσίων θα φιλοξενήσει ακόμη μια φορά τη διοργάνωση - γιορτή για το Γυναικείο Μπάσκετ, αυτό το Σαββατοκύριακο, 7-8 Μαρτίου.
Τα ζευγάρια των ημιτελικών είναι Παναθηναϊκός- Εσπερίδες και Π. Φάληρο- Άρης Χολαργού
Ο Παναθηναϊκός έχει 9 χρόνια να στεφθεί Κυπελλούχος Ελλάδος, από το Final-4 των Σερρών, όταν επικράτησε του Απόλλωνα Πτολεμαΐδας της Διαβολεμένου με 74-72.
Τότε στον πάγκο των Παναθηναϊκού ήταν η Σαμαντούρα και η Καλέντζου φορούσε πράσινα.
Αντίθετα οι Εσπερίδες κρατάνε καλά φυλαγμένα στο ντουλάπι τους 3 τρόπαια (2006 Αθήνα, 2007 Βόλος, 2008 Βέροια) και στο βιβλίο της ιστορίας έχουν καταγράψει ήδη μια πρωτιά, όντας η πρώτη ομάδα που κατακτά για 3 συνεχόμενες φορές το Κύπελλο Ελλάδος.
Παναθηναϊκός και Εσπερίδες έχουν συναντηθεί σε αγώνες Κυπέλλου τρεις ακόμη φορές.
Το 2005 στον μικρό τελικό του Final-4 της Αθήνας, με νικητή τον Παναθηναϊκό (78-55),
Στους ημιτελικούς του 2006, όπου οι Εσπερίδες απέκλεισαν τον Παναθηναϊκό από τον τελικό (70-59) και
Το 2007 στην 4η φάση της διοργάνωση, όταν οι Εσπερίδες απέκλεισαν τον Παναθηναϊκό από το Final-4 της Βέροιας (45-61).
Για τον Άρη Χολαργού φέτος γράφεται ιστορία μιας και είναι η πρώτη συμμετοχή του σε Final-4 Κυπέλλου. Μέχρι σήμερα το περισσότερο που είχε καταφέρει ήταν να φτάσει ως τη 2η φάση της διοργάνωσης.
Για το Π. Φάληρο είναι η δεύτερη σερί συμμετοχή σε Final-4 ύστερα από την περσινή πορεία- έκπληξη ως το Final-4 της Βέροιας.
Οι δυο τους δεν έχουν ξανασυναντηθεί σε αγώνα Κυπέλλου.
- ΚΥΠΕΛΛΟ 2008-09 -


No comments:
Post a Comment