Ik heb iets gedaan wat ik al heel lang niet gedaan had, en dat is achter de camera gestaan. En dan niet een fotocamera maar een videocamera.
Het wil namelijk dat ik de laatste tijd meer voor de camera sta wat video betreft dan dat ik zelf iets maak.
Het thema was zeer basic en mocht je dus alleen gebruik maken van je mobiele telefoon of een crappy compact camera met video functie, dus om nou te zeggen dat ik daadwerkelijk achter de 'camera' stond, nee, maar het was wel ontzettend leuk.
Omdat ik geen gedoe wilde met mensen die niet fatsoenlijk kunnen acteren, stemmen die niet klinken en domme grappen die op niemand overkomen besloot ik maar een filmpje op muziek te maken.
Ido danst in mijn filmpje op het liedje van Cascada - Everytime We Touch.
Omdat ik dat nummer niet meer kan aanhoren staat er onder het bewerkte filmpje het nummer The Sound Of Goodbye van Armin van Buuren
Het filmpje mocht 60 seconde duren, en het begin en het einde is niet helemaal zoals ik het had gewild, maar verder vind ik hem best aardig gelukt, en al helemaal voor iemand die eigenlijk alleen website's maakt.
Het resultaat is hier te bewonderen.
Laat even weten wat je er van vind :)

No comments:
Post a Comment