MARI

Thursday, March 5, 2009

Παραιτείται για να διευκολύνει τον υπουργό μετά τον σάλο στο Μαξίμου


Σε συνέχεια των δημοσιευμάτων της agioi anargyroi news με τίτλο ΣΑΛΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΤΡΙΓΚΑ, διαβάζουμε στο trοktiko:

"Αφού έγινε ολόκληρος πανικός στο Μαξίμου ο Δημοσιογράφος Άρης Σπίνος εξαναγκάζεται σε παραίτηση για να μην τον παραιτήσουν από το νοσοκομείο της Νίκαιας. Ο σάλος που δημιουργήθηκε ήταν μεγάλος και οι ευθύνες του Αβραμόπουλου πολύ μεγάλες που τώρα προσπαθεί να μαζέψει τον διορισμό. Όμως ο Σπίνος για να ...προλάβει τις αντιδράσεις θα παραιτηθεί από το Δ.Σ του νοσοκομείου για να μην εκθέσει τον υπουργό υγείας. Ήδη όμως εκτέθηκε και ...κάηκε μόνος του ο Αβραμόπουλος. Τόσοι επιστήμονες περιμένουν στην σειρά και αυτός βάζει σε νοσοκομεία τους δημοσιογράφους. Εμείς δεν το πάμε στην γνωστή υπόθεση όπου ο Σπίνος αθωώθηκε στο εφετείο αλλά στη ουσία που είναι ότι οι δημοσιογράφοι δεν έχουν καμία δουλειά σε Δ.Σ νοσοκομείων αν δεν είναι το αντικείμενο τους".


No comments:

Post a Comment