
Σε συνέχεια των δημοσιευμάτων της agioi anargyroi news με τίτλο ΣΑΛΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΤΡΙΓΚΑ, διαβάζουμε στο trοktiko:
"Αφού έγινε ολόκληρος πανικός στο Μαξίμου ο Δημοσιογράφος Άρης Σπίνος εξαναγκάζεται σε παραίτηση για να μην τον παραιτήσουν από το νοσοκομείο της Νίκαιας. Ο σάλος που δημιουργήθηκε ήταν μεγάλος και οι ευθύνες του Αβραμόπουλου πολύ μεγάλες που τώρα προσπαθεί να μαζέψει τον διορισμό. Όμως ο Σπίνος για να ...προλάβει τις αντιδράσεις θα παραιτηθεί από το Δ.Σ του νοσοκομείου για να μην εκθέσει τον υπουργό υγείας. Ήδη όμως εκτέθηκε και ...κάηκε μόνος του ο Αβραμόπουλος. Τόσοι επιστήμονες περιμένουν στην σειρά και αυτός βάζει σε νοσοκομεία τους δημοσιογράφους. Εμείς δεν το πάμε στην γνωστή υπόθεση όπου ο Σπίνος αθωώθηκε στο εφετείο αλλά στη ουσία που είναι ότι οι δημοσιογράφοι δεν έχουν καμία δουλειά σε Δ.Σ νοσοκομείων αν δεν είναι το αντικείμενο τους".

No comments:
Post a Comment